VentanaPengubah jenis kering scb13-1250kvaApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peral

  • masa pelepasan:2024-02-19 21:09:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:144
  • Penerangan pantas:

    Ventana,Dari penampilan,VentanaItem inspeksi pengubah yang ditenggelamkan minyak, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil el

Kandungan artikel

Dari penampilan,VentanaItem inspeksi pengubah yang ditenggelamkan minyak, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

VentanaApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

TakoradiKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


VentanaPengubah jenis kering scb13-1250kvaApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peralatan



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Honesty is the foundationPengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


VentanaPengubah jenis kering scb13-1250kvaApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peralatan



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Kualiti yang baikSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa,VentanaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyak,VentanaHarga pengubah kotak 1600KVA, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

VentanaMaklumat produk lain
  • GrenobleJembatan memuatkan bekasAkal pemilihan produk

    GrenobleJembatan memuatkan bekasAkal pemilihan produk

  • GrenoblePlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriApa yang perlu dibuat selepas analisi

    GrenoblePlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriApa yang perlu dibuat selepas analisi

  • GrenobleLif liga aluminium yang bergerak sendiriFaktor kelemahan pasaran secara keseluruhan

    GrenobleLif liga aluminium yang bergerak sendiriFaktor kelemahan pasaran secara keseluruhan

  • LudhianaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakApa kelebihan fungsi dan output

    LudhianaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakApa kelebihan fungsi dan output

  • WolfsbergLift hidraulik tetapPembangunan asing

    WolfsbergLift hidraulik tetapPembangunan asing

  • WolfsbergJembatan pengangkutanApakah ciri khasnya

    WolfsbergJembatan pengangkutanApakah ciri khasnya

  • San FranciscoJembatan naik bergerak hidraulikMembangunkan dan menerapkan pencapaian saintifik dan te

    San FranciscoJembatan naik bergerak hidraulikMembangunkan dan menerapkan pencapaian saintifik dan te

  • San FranciscoPlatform mengangkat lengan melipat sendiriApa prestasi dan kelebihan produk

    San FranciscoPlatform mengangkat lengan melipat sendiriApa prestasi dan kelebihan produk

  • segera:Peringatan: Maklumat VentanaPengubah jenis kering scb13-1250kvaApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peral memberi anda VentanaPengubah jenis kering scb13-1250kvaApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peral oleh syarikat kami, perkhidmatan VentanaPengubah jenis kering scb13-1250kvaApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peral dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VentanaPengubah jenis kering scb13-1250kvaApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peral, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VentanaPengubah jenis kering scb13-1250kvaApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peral. VentanaPengubah jenis kering scb13-1250kvaApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peral di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VentanaPengubah jenis kering scb13-1250kvaApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peral, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!